زیبانو

زیبانو، راهکاری برای زیبایی بانوان ایرانی

زیبانو

زیبانو، راهکاری برای زیبایی بانوان ایرانی

  • ۰
  • ۰

متخصصان از ژل رویال با افزودن آن به محصولات پوستی که هم برای پوست و هم برای سلامتی مفید هستند، استفاده می­کنند. ژل رویال در واقع از سال 1950 به عنوان یک بخش اساسی از محصولات مراقبت پوستی و آرایشی استفاده شده است.

انواع متعدد مختلفی از محصولات پوستی ژل رویال وجود دارد که امروزه در فروشگاه­ها در دسترس هستند. این قبیل کالاها شامل محصولات مراقبت پوستی حاوی ژل رویال، لوسیون ژل رویال، اقلام آرایشی ژل رویال، کرم صورت ژل رویال و غیره می­شوند.

ژل رویال بر طبق باورهایی درباره قدرت کاهش سن به کمک آن وجود دارد، به عنوان یک عنصر مهم در بسیاری از محصولات مراقبت پوستی مورد استفاده قرار گرفته است. همچنان که سن افزایش می­یابد، مهارت فرایندهای بازسازی سلول پوست کند می­شود. همانطور که بهبود بافت و جوان­سازی سلول­ها کند می­شوند. پوست، سطح مورد نیاز از رطوبت طبیعی را از دست می­دهد. به علت تولید کمتر کلاژن، پوست زبر و خشن و قابلیت انعطاف پوست کمتر می شود.

ترفندهایی برای نگهداری ژل رویال

در این مطلب تلاش شده تا به نکاتی پیرامون خواص ژل رویال برای مراقبت از پوست اشاره شود. ژل رویال ارگانیک و محصولات حاوی ژل رویال همگی می توانند خواص بی نظیری از خود برای پوست نشان دهند. با این حال باید اطلاعات خود را در مورد ژل رویال بیشتر کنید تا بتوانید هوشمندانه تر از این ماده استفاده کنید. علاوه بر شناخت ژل رویال، داشتن اطلاعات در مورد خواص این ماده برای پوست نیز بسیار مهم و حیاتی است.

چرا ژل رویال برای مراقبت از پوست مفید است؟
دلایل زیادی وجود دارد که می توانیم به عنوان علت اثرگذاری ژل رویال برای سلامت پوست بیان کنیم. هرچند شنیدن تمامی آن ها می تواند به افزایش جذابیت مصرف ژل رویال کمک کند؛ اما تلاش کرده ایم برخی از مهمترنی و جالب ترین خواص ژل رویال را بیان کنیم که می تواند برای سلامت پوست معجزه کند.

ژل رویال، یک کلاژن ساز طبیعی
با افزایش سرعت فرایند پیر شدن، تولید کلاژن باید تقویت شود. عناصر ژل رویال از جمله سیلیکن، هورمون­ها، نوکلئیک­اسیدها، آنزیم­ها، فلاونوئیدها، ویتامین­های B6، B5، B3، B2، B1، روی، استیل کولین و غیره... به سلول های پوست کمک می­کنند تولید و توسعه­ی کلاژن را افزایش دهد.

خواص ژل رویال برای کلیه و اثر آن بر پوست
افرادی که با فشار استرس کار می­کنند، اغلب در نهایت به موهای وز و پوست بی­طروات دچار می شوند. کلیه و غدد آدرنال نیز ممکن است دچار مشکلاتی شوند.. کلیه­ها در واقع دو رکن نیروی بدن هستند. یک کلیه ضعیف منجر به پوست افتاده و موی کدر می­شود. خوشبختانه، ژل رویال به عملکرد مناسب غدد آدرنال و کلیه­ها کمک می­کند. دریافت کپسول­های ژل رویال در زمان استرس به عنوان یک درمان مفید مطرح شده است.

جلوی عوارض آفتاب سوختگی را با ژل رویال بگیرید
پوست درخشان و سالم نیاز به دریافت پرتو از خورشید دارد اما پرتوگیری بیش از حد منجر به آفتاب سوختگی و پیری پوست می­شود. قرار گرفتن در معرض نور خورشید نمی­تواند شرایط مناسبی برای اجتناب پوست از ابتلا به چنین شرایطی باشد؛ اما ژل رویال از آنجایی که ثابت کرده که از پوست در برابر پیری ناشی از نور خورشید محافظت می­کند، یک راه­حل عالی است.

برخی دانشمندان ژل رویال را با اعمال آن بر پوست افراد مورد آزمایششان آزمایش کردند و آنها را در معرض آفتاب­سوختگی قرار دادند. مشخص شد که ژل رویال با اشعه­های سوزاننده­ی UVB خورشید مقابله می­کند و عنصر HAD-10 آن سلول­ها را سالم نگه می دارد و به تولید سلول­های جدید کمک می­کند.

خواص ژل رویال برای تنظیم هورمون های زنانه
در صورت ناسازگاری­های هورمونی یا در طول دوران قاعدگی، هورمون­های افت کرده می­توانند باعث مشکلات پوستی شوند. زنان می­توانند با مشکلاتی مانند پوست خشک با چروک­های آشکار، افت ماهیانه­ چرخه تستسترون، کمبود رگ­های خونی در پوست و بی­رنگ شدن پوست و غیره مواجه شوند. ژل رویال یک درمان بسیار کاربردی مقوی برای تمام مشکلات هورمونی مرتبط با پوست و سلول­ها است.

برای متعادل­سازی فعالیت­های هورمونی بر روی پوست، ژل رویال باید برای سه ماه به صورت منظم مورد استفاده قرار گیرد. فراموش نکنید که استفاده خوراکی از ژل رویال برای تنظیم مشکلات هورمونی باید ادامه دار و منظم باشد. در غیر این صورت هیچ خاصیتی به شما منتقل نمی شود.

سلامت بدن به کمک ژل رویال
ژل رویال همچنین در بهبود سیستم ایمنی کاربرد دارد. بریدگی زخم­ها را درمان می­کند، عناصری برای پیشگیری اولیه از سرطان دارد، سوخت و ساز چربی را  زیاد می­کند، سطح کلسترول و قند خون را کنترل می­کند. دریافت دوز اندک بر طبق نسخه تجویزی می­تواند بسیاری از مشکلات سلامتی را التیام ببخشد.

سلامت بدن کمک خواهد کرد که سلامت پوست به همراهش بیاید. اگر می خواهید پوستی درخشان و شاداب داشته باشید، باید از بیماری های مختلف دور شوید. ژل رویال می تواند در این زمینه نیز به شما کمک کند.

چطور از ژل رویال برای مراقبت از پوست استفاده کنیم؟
مجموعه­ مراقبت از پوست ژل رویال شامل کپسول­ها یا مکمل­هایی هستند که می­توانند در مقادیر دو یا سه کپسول از 1000mg در روز دریافت شوند. میزان دوز مورد نیاز برای مصرف خوراکی ژل رویال و حتی استفاده موضعی، بهتر است با توجه به شرایط بدنی خود تصمیم بگیرید. در نتیجه در این زمینه با متخصص طب جایگزین یا طب سنتی مشورت کنید.

روش دیگر استفاده از ژل رویال برای مراقبت از پوست، کرم صورت ژل رویال است که به پوست برای درخشش و رطوبت فایده می رساند. صابون ژل رویال نیز در سال های اخیر مورد توجه تولید کنندگان قرار گرفته است. صابون ژل رویال از مواد شیمیایی ساخته نشده است؛ بلکه 100 درصد عناصر طبیعی مشابه ژل رویال، عسل و موم زنبور در آن به کار رفته اند.

 

درمان اگزما پوستی با ژل رویال

از آنجایی که ژل رویال یک ماده خمیری سفیدرنگ است، جامد کردن و پردازش آن به ماده آرایشی آسان است. همچنین نیازی به بی­رنگ شدن ندارد. همچنین ژل رویال می تواند در دمای بسیار پایین به پودر تبدیل شده و به عنوان یک ماده اولیه در لوازم آرایشی مورد استفاده قرار گیرد.

ژل رویال در تعداد بی­شماری از محصولات آرایشی مانند لوسیون­های دست، کرم چشم، رژ لب، کرم صورت، شامپوها، زیرسازهای مایع، لاک ناخن و غیره استفاده شده است. این ماده­ طبیعی اغلب به مقدار حداقلی به هر محصول آرایشی افزوده می شود. برای مثال در بسیاری از محصولات آرایشی شامل 100 میلی گرم در 30 گرم شیشه دهانه گشاد که 0.5 درصد مخلوط به دست می ­آید.

 

  • ۹۹/۰۹/۰۴
  • مریم کریمی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی